whynoot

Alla inlägg under november 2010

Av whynoot - 5 november 2010 08:55

Godmorgon!

Ställde klockan på höav 9 idag för jag skulle hinna blogga och göra mej i ordning snart bär det av till mormor och spenderar några timmar där:)*happyface*

Måste säga redan nu att det kommer att bli väldigt dålig uppdatering från min sida i helgen för jag är helt uppbokat med fotbollsavslutning,innebandymatch och 90årskalas :P

Men vi hörs senare puss!

  

Av whynoot - 4 november 2010 20:47

NU FUNKAR DET!

 

Nu funkar det att lägga in bilder på datan igen!*happyface*

Har inte hunnit blogga idag men har i alla fall varit med småkusinerna idag och pysslat lite på bibblan med dom:P

På kvällen drog jag och mamma in till stan och kollade lite och hittade örhängen :)

Har också bestämt vad jag ska ha på mig på 90årskalaset som jag ska på i helgen och samma sak ska jag ha på fotbolssavslutingen för man skulle ha klänning på kvällen och på söndagen ska vi va pirater ;)

Jag längtar sjukt mycket till kalaset ska ju få träffa tremäningar som jag aldrig har träffat förut:)

Men nu blir det lyxfällan med Mama o Maja ha det bäst puss!

 

Me right now

Örhängerna (det ska vara ett par vita å men dom har jag¨på mej ) 

   

  

Detta ska jag ha på mig på lördag då:)

 

 

Av whynoot - 3 november 2010 22:47

Hejsan!

Är hemmkommen från träningen,har varit det en tag menmen..

Hemma hos mej har vi smygstartat med skumtomtar men det gillas eftersom denna vecka gör mej väldigt sugen på allt!-_-  Har ni problem med den veckan eller bara vill veta lite mer om det kolla detta inlägg  http://whynoot.bloggplatsen.se/kategori/73729-tjejer/

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att kolla klart på filmen jag började kolla på ;)

Tjejfilmen bröllopsfixaren :P

Men inge mer bloggande blir det så säger väll Godnatt!

Av whynoot - 3 november 2010 15:43

Hejhej!

Är precis hemmkommen från kupolen och hittade denna tröja http://bikbok.com/en/collection/Category/College/NewCageziphood11/ och en till tröja som var för nåt extrapris på bikbok!:)

Hann inte blogga imorse för jag vaknade vid nio av att alla var uppe och sen vid halv tio åkte vi direkt så jag fick sminka mej i bilen -_-

Ikväll blir det innebandyträning då:)

Nu ska jag kolla lite mer på datan sen får vi se vad som händer ha det bäst så hörs vi sne kram!

Av whynoot - 3 november 2010 14:29

Hejhej allihopa !

Nu har jag tråkigt, Rebecca skulle hem ...

Jag vet inte om hon kommer tillbakas, men vi får se ;D

Bloggar mer ikväll ;)

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 3 november 2010 11:27

Hej !

Nu sitter jag och ska spela sims med Rebecca ;)

Det blir nog att göra det hela dagen ;)

Vi får se, jag bloggar mer senare idag :)

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 2 november 2010 22:25

  

Av whynoot - 2 november 2010 20:50


Är nu hemmkommen från stan!

mamma och jag hittade ett par panelgardiner till mig som vi ska sätta upp sen, ett stort + med gardinerna är att dom matchar med mitt överkast,men eftersom allt som har med teknik och göra krånglar så kan jag inte ta bilder men har fixat det på annat sätt bara för er skull ;)


Så här ser gardirerna och överkasterna ut

                  Vad tycker ni?

              Har jag bra stil?

                 Eller är den lite udda? ;) 

 

 

                   KOMENTERA!:D<3   

 

PUSS OCH KRAM! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards