whynoot

Alla inlägg under november 2010

Av whynoot - 30 november 2010 19:10

Nu blir det sconees och mys med mama inge mer bloggning för idag ha de bäst!;D

Det är ju första december imon kolla bloggen för en liten överaskning!

Av whynoot - 30 november 2010 18:53

                  Recept!

 

Amerikanska blåbärsplättar

 

Idag prövade mamma och jag på attt göra amerikanska blåbärsplättar det var sjukt gott och jag rekomenderar verkligen att testa det här har du receptet!

Ingredienser

2 st ägg
4 dl mjölk
3 msk msk smält smör
0.5 tsk salt
4 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
1.5 dl frysta sockrade blåbär
smör eller margarin till stekning

Till servering
frysta eller färska blåbär
matlagningsyoghurt + florsocker + vaniljsocker

 

  

Ät och njut!

 

Av whynoot - 30 november 2010 17:33

           Min önskelista

 

Plattång

 

Navelpercing

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parfym

 

  

 

Presentkort

  

Och pengar :)

  

 

Det och såklart

 smink,prydnadsgrejen och en massa tjejsaker :P

 

Av whynoot - 30 november 2010 17:28

Tisdag!

 

Skulle ha åkt på hokey men kände att jag behövde en kvälls vila och då kan jag ju blogga lite mer bra va?;)

Igår var jag på kupolen och shoppade och flummade med Sanna och Jonte, jag hittade två linnen från bikbook ett brunt och ett grönt (höstfärgerna ) och en brun kofta som är superskön och snygg ( tkr i alla fall jag (a) )  har ingen kamera eller nåt just nu och hittade heller inga bilder så det får vara :P

Snart måste jag hoppa in i duschen för mitt hår är verkligen som SMÖR

Av whynoot - 28 november 2010 18:30

Heej!

har inte hunnit blogga nåt i helgen för igår var jag på komfan och kom hem rätt så sent från bjurs och har pluggat hela kvällen igår också, visst är jag duktig som pluggar på en lördagskväll?;)

Har haft dansuppvisning hela dagen det gick asbra, andra gick bäst!:D

Nu blir det adventsmiddag hemma hos Sandra o Pontus hörs sen!

Puss o Kram;D

Av whynoot - 26 november 2010 15:01

Heej!

Äntligen fredag eller vad säger ni?

Har i alla fall haft en väldigt chill dag i skolan med inte så mycket jobb alls;)

Första lektionen:Svenska- bara sitta och läsa

Andra: Tyska: övning till tyskaprovet

Tredje: So-Bara en massa prat om en massa saker

Fjärde- idrott- slå med ett bedmintonracket och en massa skratt haha

femte: Matte i 40min ;)

 

 

Ikväll blir det utång med att shake some ass på drag :D

ska bli fett najs att komma ut bland lite fölk ;)

Sitter och poppar min parylista på spotify just nu lyssna på den ni: Partey!;)

 

Hörs sen puss o kram!

 

 

Bjuder på lite bilder sen dalecarliga i sommras ;) fett brun man va då :(

 

Och blond haha ;)

        

 

Av whynoot - 25 november 2010 15:54

                Torsdag?

Är det verkligen torsdag? jag är helt inne på att det är fredag? jag tror att det är komfa imon? jag tror att om två dagar är det dansuppvsning? jag är helt en dag före...

aja får väll stå ut med skolan imon också då. fast fredagar är ganska chill ;)

 

 

Denna låt har  hugo drogat hela dagarna så nu har jag också börja med det. Inte så mycket text men en grym partylåt!

Av whynoot - 25 november 2010 15:43

Heeej!

Jag hinner ju inte blogga så mycket nu och det är ju tråkigt:( menmen jag kan ju skylla på läxor som vanligt... ska bli så skönt med jullov 29 dagar kvar!:D

Idag ska jag vara barnvakt och det ska bli jättekul var jättelängsen jag var barnvakt åt dom sötungarna ;)

Bilder och allt krånglar men jag lovar att allt kommer att fixa sig men tills dess så får ni nöja er med gammla bilder och sånt.

Måste också säga att låtprojektet igår var jättekul haha :-P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards