whynoot

Alla inlägg under november 2010

Av whynoot - 20 november 2010 13:18

Hejsan !

Nu har jag nyss varit i "Specialhallen" och tränat gymnastik :)

Var kul för jag gjorde flickis på trampolinen själv och för Bästa Louise var där :)

Nu ska jag snart äta kykling , MUMS.

Så jag hör av mig senare ;)

 

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 20 november 2010 10:33

Dagens planer!:

 

Först kalas hos farmor o farfar sen går jag till Sofia och hälsar på der var ju ett tag sen eller vad?:O

Hon ska också få en present och det är ......... ;))

 

Av whynoot - 20 november 2010 10:27

Trött eller vad?!


Igår när vi skulle kolla på masjävlar bestämde vi oss för att kolla inne på mitt rum. Under filmen var jag inte så trött det var bara mama som somnade lite dådå :P

Men när filmen var slut så kände både jag och Maja att vi var jättetrötta och vi började blunda. Då börjar mamma släcka och stänga dörren och sen vaknar jag vid sju skitkissnödig och med kläderna på?! haha jadu somnade i alla fall om och vaknade vid halv tio och då har jag sovit 11 timmar inatt?:O jag måste ha haft en jobbig vecka eller nåt?:P

Av whynoot - 19 november 2010 20:46


Och Min fredag kommer att bestå av julgodis,film och mys med famlijen :) *gilla gilla gilla* Kanske skriver mer sen vet faktiskt inte men annars så hör jag av mig imorgon innnan jag åker till Farmor å farfar.

PÖSS!  

Av whynoot - 19 november 2010 20:01

          

          Julbak!;)  

Av whynoot - 19 november 2010 18:40

Är inte med Wilma längre för att hon är på kalas men fick i alla fall göra i ordning hennes hår och vad fin och blev :D

Och det blir inge coz för mig å sanna för vi orkade bara Hon hade mys med pojkvännen och jag med mama o lillsyrran ;)

Nu ska vi in och fixa present till Sofie vi hörs!

Av whynoot - 19 november 2010 16:33

Hejsan nu är jag och Wilma äntligen!!:D

vi nördar sims som alltid hhaha :P men snart ska jag gå hem för lite fredagsmys och Wilma ska på partaj som ni har sett hörs när jag kommer hem ha det bäst!:D

Puss o Kram

Av whynoot - 19 november 2010 14:09

FÖRLÅT!

Att jag inte har bloggat på år ! ;/

Menmen..

Nu är jag nyss hemkommen från skolan.

Idag var det typ träna i Aulan till Cabarèn och sen kör.

På kören lottade vi Lucia. Men jag kan inte säga vem som blev;)

Det säger jag när det har vart ;)

Nu väntar jag på Moa , senare ikväll blir det kalas i församlingshemmet. Ska fira käraste Joline :)

Kommer bli jätte super duper kul ! :)

Vi ska titta på film och ha lite mys tror jag ;)

 

 

Ha det bäst !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards