whynoot

Alla inlägg den 9 november 2010

Av whynoot - 9 november 2010 21:49

Heej!<3

Har simmat då det vart en km ;) kändes sjukt bra!

Efter det så får jag reda på att my är hemma och jag drar till henne fyfan vad jag har saknat dej gumman :') <3

 

 

Är nog inte den första att säga det men det har snöat idag!:D

*happyface*

 

 

 

GODNATT!  

Av whynoot - 9 november 2010 19:16

Nu snöar det i Grycksbo ;)

Är överlycklig ! ;D

Av whynoot - 9 november 2010 19:13

Hejsan !

Nu sitter jag med Emmy och vi spelar lite , går inte bra ;P

Håller också på att bränna värmeljus vi ska ha det till skolan imorgon. Till nått fordon vi skulle göra ;D

 

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 9 november 2010 17:15

Det blir att gå och simma med mamma kulkul! det var ett tag sen man simmade så det ska bli kul, men känner mej inte som jag är i bikiniform? magen är typ uppsvälld men om jag håller mej under vattnet hela tiden så ska det nog gå bra ;)

 

  

Jag är väll inte den enda som saknar sommaren?

Av whynoot - 9 november 2010 16:24

Heeej!

Kan äntligen sätta mej vid datorn utan att stressa.. Har haft fullt upp nu i några dagar med en massa men som sagt kan äntligen andas ut.

Igår efter skolan följde jag och Sanna med David in till stan för han skulle köpa kläder till dansen och han hittade mjukisbyxor great!

Vi träffade också Isak Mallis alltid lika kul:)

Efter det vart det innebandy och det är så sjukt kul!

Idag har jag inget och det är verkligen skönt, behöver skippa allt stress och jag själv mår inte bra av allt stressande så igentligen borde jag inte göra det men

 

1. Jag älskar när det händer saker

2. Jag älskar att vara med mina vänner

3. Jag vill aldrig göra någon besviken så jag gör allt för mina vänner och folket runt om kring mig mer än vad folk tror jag.

 

 

 

 

Mössan har varit på hela dan   

 

    

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards