whynoot

Alla inlägg den 2 november 2010

Av whynoot - 2 november 2010 22:25

  

Av whynoot - 2 november 2010 20:50


Är nu hemmkommen från stan!

mamma och jag hittade ett par panelgardiner till mig som vi ska sätta upp sen, ett stort + med gardinerna är att dom matchar med mitt överkast,men eftersom allt som har med teknik och göra krånglar så kan jag inte ta bilder men har fixat det på annat sätt bara för er skull ;)


Så här ser gardirerna och överkasterna ut

                  Vad tycker ni?

              Har jag bra stil?

                 Eller är den lite udda? ;) 

 

 

                   KOMENTERA!:D<3   

 

PUSS OCH KRAM! 

Av whynoot - 2 november 2010 19:58

Moa fixade gjorde frisyr på mig , haha ;P :


  

Av whynoot - 2 november 2010 19:46

Dagens Hiss Och Diss :

 

 

Hiss C

 

 

 

1 : Vänner ! För vad vore man utan vänner ?

 

2 : Pappas hemgjorda risgrynsgröt , Mums ;)

 

 

Diss D

 

 

 

 

1 : Badade idag och läste samtidigt en bok, råkade blöta ner några delar av sidor . Tråkigt !

 

2 : Har tovit hår efter Moas lilla fresörsalong :/ Jag laddear upp bild på det snart ^^

 

 

Av whynoot - 2 november 2010 18:48

Hejhej !

Nu har jag ätit gröt ;) Jag kommer nog bli stor och stark då ;P

Ska och mysa lite med familjen nu :)

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 2 november 2010 17:25

Hejsan !

Nu sitter jag och ska snart äta pappas hemgjorda risgrynsgröt , MUMS !

Just nu spelar jag sims :)

Blogger mer senare ! <3

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 2 november 2010 16:42

  

Nu är det faktiskt bara jag Moa som skriver ;)

Jag va med Wilma sen gick jag hem dom långa två meterna;)

Nu väntar jag på att mamma och jag ska åka in till falustad och kolla några gardiner som fanns på jysk och det är väll vad som händer för mig ikväll..

Hör av mej sen!<3

Av whynoot - 2 november 2010 10:56

HejsanHejsan alla bloggläsare!

Nu har jag och wilma käkat frulle och nu får vi se som händer kanske plocka ihop sängen?sims?blogga?leka med skitungarna vem vet?:P

Men fortsätt fråga frågor så svarar vi i veckan!:)

PussoKram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards