whynoot

Alla inlägg under november 2010

Av whynoot - 18 november 2010 17:41

Har lite tråkigt så det får bli ett test! snodd den från  min kusins blogghttp://josefineerydh.blogg.se/ Kolla den! ;)



 

1. Hur gammal är du om fem år? 19 :P
2. Vem var den sista du träffade? Pappa :)
3. Hur lång är du? 163 ;)
4. Vilken var den senaste filmen du såg? nån weird film :P
5. Vem ringde du senast? Mama :P
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Heej gumman:) vi kanske ska ta och fixa en vinterheader någon dag?:-) det börjar kanske bli dax haha :P
Saknar dej gumman :)<33
7. Vad är dagens planer? ta det lungt och kanske träffa sanna lite:P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Imorse :) 
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblåa
13. Har du någon gång hittat en katt? yes
14. Vilken är din favoritplats? En hemlig plats
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus -_-
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans ute i världen:)
17. Vad skrämmer dig? Döden.
18. Vem fick dig att skratta senast? Sanna haha:P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär:P
21. Sover du med eller utan kläder på dig? typ kläder xD 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra:P
23. Hur många landskap har du bott i? ett:P
24. Har du någon gång spytt? Aaa
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota när det är varmt:P
26. Är du social? Alltid
27. Vilken är din favoritglass? magnum
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig nåt fint och ge till folk jag känner och folk som behöver det :)
29. Tycker du om kinamat? åt för kanske sex år sen och då gillade jag det ;)
30. Tycker du om kaffe? nää usch!
31. Vad dricker du till frukost? vatten haha
32. Sover du på någon särskild sida?höger kanske? xD
33. Kan du spela poker? haha nej
34. Tycker du om att mysa? det e mysigt de
35. Är du en beroendemänniska? kan man säga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jahadu filip :P
37. Vill du ha barn? Inte nu men sen ofc :D
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska o lite tyska.. :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet:D
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder :P
42. Äger du dyra smycken? nej
43. När känner du dig lycklig? När jag vet att jag har gjort någon annan lycklig :)44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis:P
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha om jag måste ta en så David xD.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett magen
47. Vad har du för ringsignal? Natasja-Calabria :P
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jepp
49. Flirtar du mycket? haha jag tycker inte det men sanna gör haha :P
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på en grusplan typ:P
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg xd
54. Läser du dagstidningen? serierna ;)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte veckotidning men frida och Solo:P
56. Dansar du i bilen? Haha händer men mest sjunger jag (a haha :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix mega pol :P
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte? xD
59. När var du i kyrkan senast? någon vecka sen med komfan :P60. Vilka personer utmanar du? Alla som har orkat läsa allt detta :)



Av whynoot - 18 november 2010 17:09

Jag vet att jag skriver sent på dagarna men det är bara vissa mornar som jag orkar eller hinner sätta på datan  och på eftermiddagen så ärjag helt slut och så idag kan jag skylla på läxor. Har precis gjort klart en "uppsats" i tyskan typ som en serie eller nåt haha:)

Idag har jag ingen träning och tacka gudarna för det haha vilketuttryck? xD

men i alla fall jag orkar verkligen inte med nå träning just nu haha och helgen är också fullspeckad (som vanligt..xD) 



  

Av whynoot - 17 november 2010 16:07

Heej!

Är hemmkommen från skolan nudå,kan inte fatta att det redan är onsdag?! Veckorna går sjukt fort:O

Menmen nu fokuserar vi på en dag i taget,nu ska jag äta sen ska jag iväg på streetdance sista gången:( och sen blir det innebandy:D dubbelpassdagen haha ;) hoppas bara att huvudet kan vara friskt idag!

Hörs kanske sen!

Av whynoot - 16 november 2010 20:39

Dagens softoutfit

 

Mjukisar

linne

sjal

 

  

 

Morgondagens outfit

 

         

Av whynoot - 16 november 2010 16:01

Måste berätta en läskig sak!


Igår på innebandyträningen kände jag en lite smått huvudvärk men tänkte at jag kan väll köra klart träningen och sen och vila. Men när skulle köra idioten så kände jag att huvudvärken bara vart värre och värre och när vi skulle ta ett lungt varv runt plan började allt snurra och huvudvärken bara blev värre och värre så jag satte mej ner och vilade och allt snurrade fortfarande och jag mådde jättedåligt, men tränarna såg att jag inte mådde så bra så dom frågade vad det var och jag kom då på att det kunde vara migrän och det var antagligen det så jag fick lite tabletter och på kvällen när jag kom hem var allt bra men jag tror kroppen tar ganska hårt när man får migränanfall för jag har varit väldigt trött idag.

 

 

 

Har fått tillbaka min bokrecension idag och jag fick G på den men om jag vill förbättra den så kunde jag göra om den så jag ska nog göra det, jag vill verkligen få hyffsat bra betyg.

 

Heej mitt vinterland?

 

    



Av whynoot - 15 november 2010 17:14

Heej,jag kom hem från skolan vid typ kvart i fyra och precis kom familjen hem och brosan kom på besök:D

Så har inte bloggat så mycket men idag blir det innebandyträning då, och borde snart gå upp och byta om hehe.

Blir nog nte så mycket bloggat ikväll för träningen slutar åtta och då blir det att kolla på ung och bortskämd.

Det finns en kille där som hade gjort slut på 14000 på sina föräldrars kort jag fattar verkligen inte hur man lyckas?!

  


Av whynoot - 14 november 2010 19:56

Fars Dag!

 

Vill bara säga att jag älskar dej pappa :)<3          

  

Av whynoot - 14 november 2010 19:45

Heej!

nu kan jag äntligen lägga lite tid åt bloggen, och det är väll toppen?:P

Har varit och dansat nu på kvällen då och det är så sjukt kul men just nu är jag fett depp för att det var sista gången men måste fixa ett depp till ett pepp nu för att ladda in för skolan imon,Matchen och märkestagningen i helgen och dansuppvisningen om två veckor:D

Bad hair day i know!

 

Och ni! vet ni vad jag och Sanna kanske ska göra?:P

Vi ska kanske göra varandra ännu mer lika, vi ska köpa samma hårfärg och sätta i :D

Nu kommer lärarna få det annu svårare att se skillnad på oss.

Även fast vi inte är så lika så säger lärarna ändå fel xD

som en gång när vi kollade på film då satt jag på ett bord och Sanna satt på en stol då sa läraren åt mej att sluta vikka på stolen fast det var sanna haha :P

Nu ska jag huppa in i duschen strax får se om jag bloggar mer annars så hörs vi imon 

KRAM!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards