whynoot

Alla inlägg under oktober 2010

Av whynoot - 31 oktober 2010 21:08

  

Av whynoot - 31 oktober 2010 19:35

Pappa har nu besällt en bana på bowlingen vid lugnet imorgon så klockan 12 så börjar jag bowla och då får vi se vem som är bäst?Jag?Maja?Pappa?

Det får vi allt se nu ska jag ta en dusch!:)

  

M-

Av whynoot - 31 oktober 2010 17:14

  


Hade tänkt att jag skulle göra ett inlägg tidigare idag men det blev inte så för mamma skulle åka till sågmyra och då hängde jag förstårs med!

Hittade ett par svarta leggings sånna där lite varmare nu till vintern och så hittade jag lite skrapbookinggrejer det så sjukt kul att hålla på med om man har bilder men mobilen krånglar ju:/ Men jag har bilder kvar från lite tjejkvällar och sånt så ska skicka efter dom och pyssla lite med! :)

Hittade också ett par skitsnygga skor! men vi ska kolla den där affären i falun vid falugallerian i veckan Diectman elr nått sånt i fall jag hittar några annars blir det nog dom här, trodde alldrig jag skulle gilla sånna skor men dom var fett snygga och sköna!

Det är sånna där skor med liten tjock klack och så är dom rätt så korta väldigt svårt att förklara men om jag köper dom lovar jag att det blir bild på något sätt!


Av whynoot - 30 oktober 2010 19:34

En trött Moa sitter just nu vid datorn och ska nu gå upp och kolla tv matchen för min del gick väll helt okejj hade svårt att lära mig först men sen gick det okej, laget förlorade ju med 16-03 menmen bara att ta ny tag till nästa match!:)

Orkar inte skriva mer nu!

Natti:D

Av whynoot - 30 oktober 2010 19:34

En trött Moa sitter just nu vid datorn och ska nu gå upp och kolla tv matchen för min del gick väll helt okejj hade svårt att lära mig först men sen gick det okej, laget förlorade ju med 16-03 menmen bara att ta ny tag till nästa match!:)

Orkar inte skriva mer nu!

Natti:D

Av whynoot - 29 oktober 2010 21:17

Har haft mys med familjen med varma mackor (som jag har gjort ;) ) och glass med hemgjord chokladsås som jag har gjort ;)

Nu ska jag kolla om det finns någon film på voddler och mysa sig till ;)

Ni får ha det gött och alla önskar mig lycka till när jag spelar min först match ! :)

Av whynoot - 28 oktober 2010 21:45

Bilderna krånglar fortfarande ska bannemej fixa en camera...

Men sjukt stressig dag idga i alla fall.. Hem och göra klart bokrecesionen öva lite tyska åka in och kolla lite på stan sen hem igen göra matteläxa och bakade behövde jag inte göra för det gjort världens bästa pappa i stället :)

Så nu blir det lite mer data och sen sängen, har kommit på att nu använder jag datorn för att verkligen kunna slappna av för när jag sätter mej vid datorn när alla läxor är klara bara för att kunna slappna av.. :)

Jag har världens sötaste lillasyster..<3  

Av whynoot - 27 oktober 2010 21:49

Har haft en sjukt stressig dag idag, slutade kvart över tre och direkt efter det vart  utvecklingsamtal och det gick bra :) Sen hem packa få i mej lita att äta och sen dra iväg in till stan med David och köpa innebandybrillor lite smink och en gina sjal allt krånglar fortfarande med bilder men ska försöka hitta allt på internet så får ni se hur det ser ut. I alla fall efter stan åka till dansen och dansa ;) sen åka till bjurs för att träna innebandy och jag ska spela min första match på lördag är fett nervös :OO

Men nu ska jag hoppa in i sängen och imon väntar en jobbig skoladag och en massa plugg och läxor efter men ha de bäst puss!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards