whynoot

Alla inlägg under november 2010

Av whynoot - 14 november 2010 15:01

Har inte bloggat mycket idag men jag sov till halv 11 sen så har jag städat hela dan, bloggar mer ikväll för snart går min buss till dansen !

Av whynoot - 13 november 2010 18:39

Har inte bloggat så mycket idag men orkar inte det just nu men kan säga att det blev en vända in till falun för att kolla på en marknad och hittade lite filmer där!:)

Och sen drog vi in till curb för dom hade rea där och jag hittade ett linne:D mer får ni se imon för nu ska jag se om någon vill hitta på något annars så blir det bara mer mys med familjen :)

Av whynoot - 12 november 2010 21:23

Godnatt ! Nu blir det ingen mer bloggning ! :)

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 12 november 2010 21:19

Helloj!

Har inte kunnat blogga något imorse för på morgonen fick jag det jättestressigt(som vanligt) och efter skolan så drog jag hem till Koskinen och spenderade eftermiddagen/kvällen med henne och vi hade en massa bus för oss bilder kommer när Koskinen kan skicka dom !;)

 

åkte hem vi halv åtta och sen dess har det varit mys med mama o papa för lillsyrran sover borta så det är en lugn kväll här nu:p

Ska nopg snart hoppa in u duschen och bli lite fräch, imorgon blir det kanske marknad med mamma i stan !:)

får se om det blir någe mer bloggning ha de bäst

PUSS o KRAM!

 

  

Av whynoot - 12 november 2010 21:18

Ursäkta för dålig bloggning har typ haft fullt upp med läxor ;)

Idag hade vi Anders i skolan och inte AB , kul . Vi tittade på Grease , så nu sitter jag och dunkar den musiken :)


Man blir glad av den ;)


Ha det bäst !

Av whynoot - 11 november 2010 20:13

Gör mej nu nattklar och siktar på en tidig kväll för det behövs!

Av whynoot - 11 november 2010 19:00




Färga håret!:P  

 

 

Ja jag saknar mitt mörka hår, för just nu har jag tröttna på den ljusbruna utväxten :P

 

    

 

Dåliga bilder jag vet..-_-

Av whynoot - 11 november 2010 17:29

Heej!

 

Har inte kunnat bloggat förs en nu för Sanna följde med mej direkt efter skolan för vi skulle göra uppvärmingen som vi ska hålla i skolan imon och den är klar :)

Efter det kom Jonte och vi kollade på lite film,men nu har dom gått hem och jag ska bara ta det lungt nu för på dom här fyra dagarna har jag haft rätt så mycket tycker jag själv i alla fall så idag ska jag ta det lungt tror jag ;P

 

Söndagen: Ragga

Mån:Innebandy

Tisdag: Gympa i skolan och sen simmade

Onsdag:Streetdance och sen innebandy

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards