whynoot

Alla inlägg under december 2010

Av whynoot - 29 december 2010 20:37

Heej !

 

Idag har jag inte gjort mycket ,

vart med Rebecca och slappat lite :)

Blir att sova med henne ikväll ;D

 

ps. Gillar dig , det vet du ! ds.

 

Kram

Av whynoot - 29 december 2010 16:55

   Nu kommer bilderna från dagens städning!



FÖRE


  

     


EFTER

  

   

  


Insåg nu när jag kollade på bilderna att vilken skillnad det vart på rummet :P

  

Av whynoot - 29 december 2010 16:00

Sitter och fryser som en tok! usch!

Snart kommer bilderna, det tar sin lilla tid ;)

Puss!

Av whynoot - 29 december 2010 13:43

Försöker fortfarande lära mej Kameran här får ni lite låtar att lyssna på så länge!:)


Petter – Stockholm i mitt hjärta

Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon

Robbie Williams – Shame

Av whynoot - 29 december 2010 13:25

Heej !

 

Sitter och äter glass och ska snart gå och titta på film med Zally :)

Igår var jag på aqua nova med familjen och badade ! ;D

 

Hejsvejs ! ;)

Av whynoot - 29 december 2010 10:40

  


Det har varit dålig bloggning från min sida men när jag har haft tid så har jag kollat sex and the city (beroende?) Fast igår hjälpte jag till på Majas bandy så då kunde jag inte blogga så mkt,:P

Min kamera kom igår :D:D:D Så ska bara försöka lära mej hur den funkar och sen ska jag börja med dagens outfit (Y)

Idag händer det nog inte så mkt, lillsyrran ska snart iväg till en kompis och jag har då hela huset för mej själv (Y)

 

Vi hörs sen ska hoppa in i duschen nu!

Puss o Kram!

Av whynoot - 27 december 2010 18:03

Heelloj!

 

Har inte kunnat blogga så mkt idag för jag vaknade vid elva och gjorde mej i ordining direkt och åkte sen till Sanna i Sågmyra och sen till stan :-P

Hittade ett vanligt linne från gina,trosor och Deo! Behövde verkligen allt och allt kom på rean, men nu ska jag inte handla ngt mer faktiskt ;-p

Nu blir det Sex and the city ha det bäst!

Av whynoot - 27 december 2010 13:37

Heej !


Har nyss varit och åkt pulka i en bake i stan , med Zally , Douglas och Pappa :)

Nu sitter jag och dunkar spotify ! :)

Har varit kulkul hitills idag ;-)

Nu ska pappa ta ner stutmattan , haha !


Hejsvejs så länge :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards