whynoot

Alla inlägg den 8 december 2010

Av whynoot - 8 december 2010 21:12

Skolan går ju före..

 

Jag hinner ju inte blogga så mycket just nu men skolan går såklart före, imorgon sätter dom ju betygen och jag är fett nervös :O

Redovisade om en sak som ligger mig varmt om hjärtat och jag redovisade om 3 händelser i mitt liv som har gjort att jag vill hjälpa människor. Jättesvårt att beskriva men dom som hörde fattar nog ;)

Direkt efter skolan pluggade jag till fysikprovet som är nästa onsdag och så har jag hunnit med innebandy idag också, vi körde mot killarna som är lika gammla som oss vi torskade stor med 22-2 till dom haha, Jag fick också prova på att vara forward och det var sjukt roligt så jag ska typ börja med det lite nu.

 

 

Har ju inte hållit detdär med att springa varje dag men jag har rört på mig varje dag. Det räknas väll?;)

 

Söndag- Löpning

Måndag- Innebandyträning

Tisdag- Löpning

Onsdag- Innebandymatch

 

 

7 DAGAR KVAR TILLS DET ÄR JULLOV :D

  

Av whynoot - 8 december 2010 21:08

  


Lucka nummer åtta är ett visdomsord som alla kan ta del av!

 

"Jag tänker inte på allt elände som har varit utan på allt det underbara som skall komma"

 

  

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards