whynoot

Alla inlägg den 10 december 2010

Av whynoot - 10 december 2010 22:12

Leksand vann!

Ja dom vann med 4-3 *happyface*  nu väntas lite mys med mama. Lillsyrran har redan somnat i soffan haha,

Fick världens lust att åka till sågmyra imorgon och kolla lite men vet inte om det är någon som vill åka?

Av whynoot - 10 december 2010 22:09

Har ont i halsen ;(

Av whynoot - 10 december 2010 21:34

hejj !

Idag var det lucia i skolan och nu ska ni få veta vem som var lucia !

Det var jag :D

Var jätte nervös men det gick bra, jag tände inte eld på skolan i allafall ;)

Kulkul att ha varit lucia!

Nu väntar jag på att IDOL ska börja :)

Vem tror ni vinner ? Jag gillar båda starkt , men jag tycker Minnah ! ;D

Hoppashoppas !

 

Bilder från lucia :

 

  

 

     

 

KrAm     

Av whynoot - 10 december 2010 16:35

Hokey!

Ikväll blir det HOKEY fan vad kul det ska bli vi åker vid halv sex men ska byta till jeans så det är ingen stress :P

HA DET BÄST SÅ HÖRS VI PUSSEN :D 

Älskar dej gumman :) <33

Av whynoot - 10 december 2010 15:18

Heej!

Är hemmkommen från skolan och jag har haft en väldigt chill dag faktisk. Jag åkte till skolan som vanligt, sen var jag bara med på typ en lektion sen tog jag bussen i grycksboskolan för att kollla på lucia och var tillbaka till skolan vid lunch. Då hade vi gympa/bad och jag kunde inte vara med så jag satt bara och kollade på och sista timmen hade vi typ en halvtimmes matte för våran lärare skulle iväg tidigare. Väldigt skön fredag! ;D

En vecka kvar tills vi får betygen då och jag är fett nervös;O Jag vet att jag har VG i två ämnen mer vet jag typ inte :P

 

 

Ikväll händer inte så mycket tror jag, skulle kanske ha åkt på hokey men vet inte om jag orkar det :P haha vad slö jag är (a)

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards