whynoot

Alla inlägg den 9 december 2010

Av whynoot - 9 december 2010 19:25

Usch...

 

förkylningen blir bara värre och värre..har ont i kroppen och mår inge bra alls :/

Blir nog inte mycket mer bloggning idag, tänkte ge mina naglar lite kärlek och kolla på paradise hotel jag ÄLSKAR verkligen och se hur folk kan tönta ut sig så. Jag fattar inte ?

 

 

Aja



GODNATT!

Puss


Av whynoot - 9 december 2010 18:27

Fett fin låt :')

Av whynoot - 9 december 2010 18:12

Orkar inte...

kommer från och med idag sluta med julkalendern, jag orkar verkligen inte med det och jag har helt tappat brist på fantasi.

Det var ju rätt så kul i början men nu har det bara blivit jobbigt faktiskt..

Dagar som som här vill jag verkligen inte, jag är tung i huvudet,täppt i nästan och är helt slut i kroppen:/ Kan jag inte träna heller.. Mama o Papa är och åker skidor nu och f*n vad skönt det skulle vara att få och det nu? Men ska försöka få lite frisk luft och gå ner till tempo och handla lite småsaker som behövs.

Skulle verkligen behöva något eller någon som kan pigga upp mig just nu.. trött..tröött och så var det det där fysikprovet nästa onsdag, jag är sjukt trött och detta jullov behövs verkligen!

 

Har ni läst allt detta gnäll så älskar jag verkligen er :*

 

  

Av whynoot - 9 december 2010 16:52

Heejj :)

Har inte hunit blogga på ett tag nu !

Men kan berätta att i Måndags tror jag det var julbakade jag och familjen ,

lussebullar och pepparkakor sen åt vi lite på det !

Igår hade vi prov i skolan i matte, Algerbra ;S

Tror det gick ganska bra :D

Har prov på Måndag också men då i "Rymden"

Via har typ det som TEMA i år ;)

Imorgon har vi lucia i skolan , kan ni gissa vem lucia är ?

Hehe , fundera på det ni ! :)

Har nu nyss ätit och ska på träning om typ en halvtimme :)

 

Ha det bäst och Kram !

 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards