whynoot

Alla inlägg under oktober 2010

Av whynoot - 7 oktober 2010 18:36

Ser att Wilma har bloggat mycket och det är jättebra har själv inte kunnat bloggat har varit fullt upp?

Igår vart det förs hem efter skolan och då var Koskinen med och vi tonade hennes hår :P

Kari åkte vid halv fem och fem drog jag med en buss in till dansen som vi sen kom på började halv sju hehe ;) menmen efter dansen skynda sig till bjurs för att pröva på innebandy och det var skitkul!

kom hem vid nio och då färgade håret på mej resultatet kmr snart.

 

I skolan flöt det på som vanligt idag har inte varit så mycke tråkiga lektioner förutom biologin som jag inte fattar nåt av (som vanligt) men det går i alla falla bättre än fysik ;)

Efter skolan vart det hem rensa kläder och försöke städa rummet (som inte är klart)

sen in till Falun och lämna lillsyrran på dans och mamma och jag gick på stan och köpte innebandyklubba till mej (Y)

Just nu är maja på bandy och jag ska göra min idrottsläxa och det är att göra ett eget pass själv elr med en Kompis och jag valde att göra det själv för jag åker ju imorgon till Örebro med Koskinen och då hinner jag inte göra läxan under helgen och på Tisdag ska den vara inne och på måndag har jag innebandy hehe

det händer mycket nu och nu vart det mycket att läsa jaja blir mer bloggning när jag kommer hem från passet och har hämtat upp lillsyrran!

 


Av whynoot - 7 oktober 2010 17:36

Nu ska jag snart och träna Gymnastik,

laget jag är med i ska tävla i RM ( RiksMästerskap ! ) i Skåne om ca. 1 vecka ;)

Ska bli så bäst !

Jag bloggar mer när jag kommer hem från träningen ! ;D

 

Ha det bäst !


Av whynoot - 6 oktober 2010 19:43

Låttips :D










Ha det bäst !

Av whynoot - 6 oktober 2010 16:35

Nu sitter jag vid datorn och har nyss ätit med Emmy,

innan spelade vi Bombit 2 ( och ägde, såklart? Haha ! :p )

Snart ska vi nog hoppa studsmatta, med alla löven ^^

Skolan var trök idag !

Måste träna spanska tills imorgon ! :S

Fast en sak är bra med morgondagen :

Ett : Vi slutar kl.1 ( Brukar sluta 20 över 2 ) för lärarna ska utbilda sig :D

Två : Jag ska vara med roliga personer ^^

Men nu måste jag sluta blogga, för nu ska jag barnsla mig med Emmy . Hehe :D

 

Ha det bäst !


Av whynoot - 5 oktober 2010 20:35

Nu kommer kvällens sista inlägg,

nu har jag ätit, borstat tänderna och duschat, när jag duschade föll det ur säkert 15 löv ur mitt hår:P sen dagens tidigre "LÖVLEK" med Moa. Jag som trodde hon hade pillat ur alla löv ur mitt hår...

Nu ska jag plugga lite om världen, för vi har typ ett prov på fredag. Och på Torsdag ska vi kunna typ 20 djur på spanska. Jag kommer säkert lära mig dom, men jag är lite orolig för uttalet ^^

Menmen, jag får försöka.

Pappa får förhöra mig, haha. Inte för han kan bättre då :P

Efter det ska jag nog gå och sova ;)

Jag ska upp halv 7 imorgon, om ni undrar jag går alltid upp så tidigt för annars kommer jag inte upp :p

Idag vart en lyckad dag!

För det första : Vi slutade tolv ( !), för lärarna skulle utbilda sig typ :D

För det andra: Jag var med Bästaste Moa, synd att inte slutade tolv. Men hon slutade 10 över 2 och tog bussen hem från bjurs.

Dagen har varit bäst ! :)



Av whynoot - 5 oktober 2010 20:12

Som Wilma skrev har vi varit ute och sprungit det vart dock 4 km för mej jag bor ju så långt som 200m från Wilma(den långa vägen) annars en halvmeter? xD

aja men bilder från studsmattslek kommer nu och sen ska också jag hoppa in i duchen,dushen? hur fan stavas det? xD

haha här kommer dom:P

Några i alla fall :P

 

              

Av whynoot - 5 oktober 2010 19:12

Nu har jag varit ute och sprungit med Moa,

vi sprang 3,82 km ;)

Innan lekte vi i en stor lövhög på studsmattan, jag kan be Moa ladda upp bilder på det ;)

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag äta hamburgare :)

Och sen kanske plugga spanska... Inta lika kul :/

 

Ha det bäst !



Av whynoot - 5 oktober 2010 16:39

Ny header ny start för whynoot ;))


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards