whynoot

Alla inlägg under oktober 2010

Av whynoot - 17 oktober 2010 15:13

Heej!

Söndag *suck... Imorgon är det skola ska nog snart gå upp och göra matteläxan som är till onsdagmen skönt att ha det klart.

Har fortfarande ont i halsen den är röd och äcklig mysigt..

Men ska i alla fall dansa idag för dels är det så jävla roligt och så kan jag verkligen inte missa flera träningar:P

Wilma kommer hem idag så i veckan börjar nog hon också blogga (Y)

Vi hörs!

Av whynoot - 16 oktober 2010 22:18

En godnatt låt ;)

Nickelback – Rockstar

Av whynoot - 16 oktober 2010 22:10

         Blev Hokey endå!

 

 

Rubriken säger ju det mesta storasyrran var inte så pigg så jag tog hennes biljett sjukt kul var det dom vann efter straffar spännande som fan var det :O

Men känner att jag kanske kommer att få ångra detta imorgon? är ju inte helt frisk menmen ska man ha kul får man ta konsekvenserna  fast det förstås jaghar ju dans imon.. nu snackar jag emot mej själv aja nej men dansen ska jag på!

Nu blir det film med mama!

Och för er som undrar varför Wilma inte bloggar i helgen är för att hon är i skåne på tävling med sin gympagrupp resultatet får ni av henne sen antagligen ;)

Överföringen med bilder krånglar fortfarande så inga bilder än..

 

Godnatt!

Av whynoot - 16 oktober 2010 13:23

Jävla mobil jag vill lägga in några bilder men de går  inte :@

Får försöka igen...

M

Av whynoot - 16 oktober 2010 12:35

 

Har inte bloggat på några dagar men jag gick i alla fall till skolan i torsdags.

Igår hade jag en kul kväll med först filmkväll på komfan sen gå till fg som vanligt skrattar jag hela tiden och är hyper menmen thats just who i am ;)

Aja idag skulle jag ha åkt på hokey men blir inte så för jag har sjukt ont i halsen så behöver non vara hemma och så får jag ju vara själv med mamma  super!

Av whynoot - 13 oktober 2010 20:03

Jag är nog lite sen med att säga detta men Ica reklamerna är ju så sjukt bra! :P

eller vad tkr ni?:)

Av whynoot - 13 oktober 2010 14:01

Sjuk...

Fortfarande sjuk och det suger.. Tänkte vara hemma idag för att jag fortfarande hade feber och ont i halsen men så vaknade man mitt i natten med världens öronvärk *suck* tog en tablett och somnade efter en halvtimme.. men idag har jag värsa locket och allt ljud jag hör blir som ett eko fett jobbigt..

Och idag ska kusin Lina ha kalas också ju.. och fyllde ju år igår och jag vet inte om jag kan gå och så är det ju dans fan vad jobbigt det är att vara sjuk :/ ..

Senare kommer det att komma ett inlägg om hur du kan få ditt höstdepp till ett höstpepp! låter inte det bra?

 

 

 

 

 

Av whynoot - 12 oktober 2010 19:39

             Natti!

 

Har laddat mobilen med  lite ny Peppmusik till mobilen som passar bra när jag ska ut och springa.. när nu det blir ha 37,7 graders feber och blir hemma imorgon också det är så sjuuukt tråkigt..

Aja ska gå upp nu Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards