whynoot

Alla inlägg under oktober 2010

Av whynoot - 27 oktober 2010 20:20

Får lov att lägga upp den här bilden på min bästa syskon :) <3'

Jag älskar er ! <3


  

Av whynoot - 27 oktober 2010 20:09

FÖRLÅT att jag nite bloggar så mycket ! ;O

Men nu ska jag börja lite mer ;)

Livet rullar väll på som vanligt..

Iadg var det först skola sen va med Rebecca,

vi spelade lite sims sen hade vi trök :/

Nu ska jag gå och titta på "bonde söker fru" , hehe ^^

 

Ha det bäst !

 

  

M-

Av whynoot - 26 oktober 2010 17:58

Han bjuder på sig själv love it!

 

 

 

Av whynoot - 26 oktober 2010 16:55

          Hejsan!

 

Tränade innebandy igår sjukt kul! fick pröva min nya klubba å :D kan inte visa några bilder för mobilen krånglar jag blir så sjuk sur! aja!
Idag hade vi först kondistest och godkänt var mellan 5-6 och jag hade Tio så är väldigt nöjd för jag trodde det skulle gå asdåligt pga att jag varit sjuk men det gick ju bra hihi :)

Har också haft biologiprov idag och det kändes helt OK hoppas i alla fall på ett G.

Tänkte också säga att vi funderar på frågestund men det får bli någon annan dag men ni får jättegärna ställa frågor i den här rutan brevid ---------------------->

Vill verkligen ha förslag på förbättring och så men ska snart iväg och stjussa lillsyrran på hokey och då passar mamma och jag på och handlar lite på Ica Maxi och kollar nya innebandybrillor på Inter Sport där uppe!:)

Ha det bra puss!

M-

Av whynoot - 24 oktober 2010 20:38

HAha kolla den här filmen, härlig kille..xD

Av whynoot - 24 oktober 2010 19:58

Helloj!

Har inte bloggat på ett tag men har inte hunnit :P

Igår var jag i alla fall med Wilma:D

Vi nördade sims hela dagen haha :P

Har också dansat idag då och nu är det heöt klart vad vi ska ha på oss på båda danserna:D

Streetdansen- Stora gråa mjukisar,Stort vid linne/T-shirt vita skor och en sån där hår band typ:P

Raggan- Militärbyxor typ, svar linne,vita skort och en kepa!

Har allt klart (nästan) kan lägga in bilder imon nu blir det starke man ;)

Puss!

Av whynoot - 24 oktober 2010 09:57

Har nyss vaknat och ska snart äta frukost med familjen,

sen kommer Rebecca och vi ska spela sims :)

Men vi kommer aldrig bli lika mycket nördar som Moa och jag ;P

När vi var mindre kunde vi sitta i timsteck !

Jag blogger mer senare ;D

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 21 oktober 2010 19:56

Blir ingen mer bloggning för mej idag nu blir det mys med familjen och Robinsson :)

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards