whynoot

Alla inlägg under oktober 2010

Av whynoot - 21 oktober 2010 19:38

När man ser Nicke och Nilla så får det en att verkligen längta tillbaka tills man var liten, då var allt så enkelt inte ansvar,ingen skuld och folk krävde inte lika mycket av en då som det är nu.

Det var gammla goa tider det:)

m-

Av whynoot - 19 oktober 2010 16:14

Sitter hemma hos Sanna och med Jonte... hahaha

vi ska jobba med namibia och musiken men jadu när det blir det vet jag inte hahah xD

  

Av whynoot - 18 oktober 2010 19:26

Tänk vad kul man kan ha på en rast..xD

       

Av whynoot - 18 oktober 2010 18:50

Här var vår tävlings låt till trampet och tumbling :


Av whynoot - 18 oktober 2010 18:45

HellojHelloj!

Skolan idag gick förvånadsvärt bra och tyska som jag tyckte var det tråkigaste ämne man kan ha och som jag trodde jag skulle frå rätt så dåligt betyg i har blivit mycket roligar.Nu fattar jag tyskan så sjukt mycket mer och Ulrika (läraren) har blivit så sjukt bra ett + på henne!:)

Jag fick ju G+ på en uppsats i tyskan,låter kanske väldigt lågt? men det är över mina förvätningar :P

Håller ju också på med Namibia i skolan och ska redovisa det nästa måndag så imorgon kommer Sanna hit och vi ska göra klart det! Great en tjejeftermiddag;)

Blev inge innebandy heller..*suck* är ju fortfarande förkyld och har ont i halsen ska in och ta halsprov för den ser inte så mysig ut...eller vad tkr ni?

  

Av whynoot - 18 oktober 2010 18:22

FÖRLÅT OCH YTERLIGA FÖRLÅT, FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGET PÅ SÅ LÄNGE ;S

Men jag har varit bort. Jag kan berätta om helgen , när jag tävlade med gruppen i Lanskrona i Skåne ;) :

 

DAG 1:

 

Jag gick upp 06:30 på fredagen för att äta frukost och klä på mig , kl 07:58 gick jag , mamma och Zally ( Min lillasyster som går i samma grupp som mig ) till bussen. Sedan åkte vi hela dagen. Men det var faktist kul , när man åkte med hela gruppen. När vi kom fram gick och förtränade på dansen ( KL-19:05 ) sen gick vi och åt pizza ;) När vi kom hem gick vi och la oss nästan direkt.

 

DAG 2:

 

Vi gick upp KL-06:45 på Lördagen för att klä på oss tävlings dräkterna och äta frukost. När vi ätit så gick vi direkt till tävlings hallen. Där fixade vi frisyrer. Vi hade först en hög hästsvans sen en fiskbensfläta i den. Vi skulle tävla först på dansen. När vi dansat sa våra tränare att det var bästa gången vi hade dansat. När vi fick höra poängen så var de : 6,90 . Det var inte så bra för andra lag fick : 8,10 och så. Vi undrade domarna varför och dom sa:

- Ni hade kass utstrålning !

Men det var bästa gången vi dansat , hmm ...

På tumbling fick vi 7,40 . Det var bra :)

Och på trampet fick vi 8,00 . Riktigt bra ! :D

Sen gick vi och duschade och åt. Sen tittade vi på de andra lagen. Vi kom sjua i vår pool men samanlagt så vet jag inte. Men vi är nöjda. SEnare sicj vi och åt midag och sen gick vi till klassrummet vi sov i och lekte nån grimarslek och charader XD

Sen pratade vi en stund , vi somnade vid 24:00 :)

 

DAG 3 :

 

Vi gick upp 6:45 och pakade och åt frukost. Vid 8 kom bussen och resan hem började ^^

Den var lika kul som ditt ;p

När vi kom hem hade pappa köpt Wii Sport Resort !

Skit kul ;)

Den kvållen sov jag bättre en någonsin kändes det som ;D

 

Det var resan till Skåne det ! Jag vill göra om den :)

 

Nu sitter jag och lyssnar på spotify , BDB och bloggar :)

Ska snart duscha, sen kanske äta lite :)

 

 

Ha det bäst !

Av whynoot - 17 oktober 2010 18:27

Är ni hemmkommen från dansen och vi gjorde klart den whiio fast det sista var inge svårt alls..x)

Nu blir det att kolla runt lite på datan äta något och sen hoppa in i duschen ska även raka benen för er som ville veta ;)

får se om det blir någe mer bloggning annars så säger jag väll godnatt till er!

Ni har också blivit dåliga på att komentera så komentera fyfan det är bara roligt, ni kanske vet något vi kan göra bättre?

Godnatt

Av whynoot - 17 oktober 2010 15:30

Love HM

 

 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards